لوله بازکنی الهیه تهران

لوله بازکنی الهیه تهران


لوله بازکنی الهیه تهران:

لوله بازکنی و تخلیه چاه الهیه تهران:

شرکت آکام با بیش از 12 سال تجربه در زمینه لوله بازکنی الهیه تهران، به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه شناخته می‌شود.

ما با تیم متخصص و مجربی که از تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند، به ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد در زمینه لوله بازکنی و پاکسازی لوله‌های فاضلاب، آب، گاز و حتی پشت بام می‌پردازیم.

با افتخار به مشتریان خود تضمین می‌کنیم که با استفاده از روش‌های مدرن و قطعات کیفی، مشکلات لوله‌هایشان را به سرعت و به صورت دائمی حل کنیم.

بنابراین، اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای لوله بازکنی الهیه تهران هستید، با شرکت آکام تماس بگیرید و به تجربه و حرفه‌ای بودن ما اطمینان حاصل کنید.

 

لوله بازکنی الهیه تضمینی

لوله بازکنی از خدماتی است که در زمان گرفتگی لوله فاظلاب صورت می گیرد و باعث باز کردن لوله می شود، همچنین روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد  که در ادامه به آن می پردازیم .

لوله بازکنی الهیه تهران
لوله بازکنی الهیه تهران

انواع روش های باز کردن لوله فاظلاب

باز کردن لوله با دستگاه لوله بازکن: این روش بسیار تاثیر دارد و باعث باز کردن کامل لوله فاظلاب می شود، در این روش دستگاه لوله بازکن فنر را به داخل لوله فاظلاب می فرستد و در محل گرفتگی با دور بالا می چرخد و گرفتگی را حل می کند، البته این روش نیاز به تجربه و ابزار کار دارد که سرویسکاران آکام به آن واقف اند و آماده انجام هر گونه خدماتی هستند.

بازکردن لوله با تلمه: این روش برای رفع گرفتگی به وسیله تلمه دستی صورت می گیرد و به صورت موقت لوله باز می شود، البته این روش فرمالیته است و تاثیر چندانی ندارد و استفاده از آن توصه نمی شود.

بازکردن لوله با اسید: این روش با اسید بسیار قوی صورت می گیرد و به صورت موقت لوله باز می شود و فقط توانیای جرم گیری دارد.

همچنین این روش بسیار خطرناک است و باعث وقوع حوادثی مانند باز شدن درز لوله فاضلاب ، نشتی ، از بین بردن رنگ کاسه و …. می شود و باید در انجام آن دقت کنید.

دستگاه لوله بازکن الهیه تهران

دستگاه لوله باز کن توسط دینامی که در آن است فنر را به چرخش در می آورد و باعث باز شدن لوله فاضلاب می شود، البته در هنگام فنر زدن اگر دینام انرژی بیش از حد وارد کند باعث آسیب رسانی به لوله فاضلاب می شود در نتیجه در انجام این کار باید تجربه کافی داشته باشید.

شرکت خدمات فنی آکام با 12 سال تجربه در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است برای ثبت سفارش کافیست با شماره های ما تماس حاصل فرمائید همکاران ما بصورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دستگاه لوله بازکن الهیه تهران
دستگاه لوله بازکن الهیه تهران

فنر زدن توالت فرنگی

توالت فرنگی امرزه در اکثر منازل وجود دارد و بصورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین می بایست در صورت نیاز تعمیر شود.

یکی از مشکلات رایج توالت فرنگی گرفتگی آن است که به دو صورت رخ می دهد یکی در سیفون فرنگی و دیگری در لوله های فاضلاب آن است که باید در صورت گرفتگی آن را باز و رسوب گیری کنید.

همچنین برای فنر زدن لوله ای توالت فرنگی باید توالت فرنگی برداشته شود و پس از فنر زدن نصب شود که متخصصان ما به آن واقف اند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

 

 روش لوله بازکنی با فنر برقی

پس از تشخیص میزان گرفتگی که معمولا گرفتگی سطحی نیست (مانند گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ، دوغاب، شن و سنگ ریزه و …) از روش لوله بازکنی با فنر برقی استفاده می‌شود.

در این حالت به دلیل سختی کار از دستگاه پایه دار یا دریل استفاده می‌شود. دستگاهی که یک سر فنر به آن وصل می‌شود و سر دیگر فنر درون لوله قرار میگیرد که با لرزش و چرخش مداوم راه باز می‌شود.

 

استفاده از فنرهای مجزا سینک آشپزخانه

اول اینکه بعد از هر بار استفاده از فنر، آن را شستشوی کامل داده و ضدعفونی میکنیم تا برای مشتری بعدی تمیز باشد.

اما نکته بسیار مهم این است که جهت رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، فنر مخصوص آشپزخانه را استفاده میکنیم و به هیچ وجه از فنر مخصوص توالت و لوله فاضلاب استفاده نمیکنیم.

بعلت وجود باکتری های مضر در سطح کاسه توالت و لوله های فاضلاب، تمایز این دو فنر برای ما مهم است.

تخلیه چاه الهیه تهران
تخلیه چاه الهیه تهران

تخلیه چاه الهیه تهران

تخلیه چاه و رفع گرفتگی فاضلاب از گونه خدماتی است که شما در صورت پر شدن چاه منزل خود می بایست انجام دهید زیر اگر چاه پر شود باعث ریزش آن می شود و خطرناک است.

تخلیه چاه با ماشین های تانکر صورت می گیرد که سرویسکاران آکام آماده انجام هرگونه خدمات هستند.

 

مناطق تحت پوشش آکام
  • غرب تهران
  • شمال تهران
  • شرق تهران
  • جنوب تهران

شرکت خدمات فنی آکام تمام مناطق تهران را سرویس دهی دارد و بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

تخلی

 

بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.